2012. július 12., csütörtök

Filmforgatás

A mai napon az Egyetem környékén forgatták a Hawaii Five-O című sorozat egyes jeleneteit. Amikor Gabi értesített a hírről, én gyorsan összepakoltam a fotófelszerelésemet és úgy döntöttem, hogy rövid időre kipróbálom, milyen is egy paparazzo élete.
Miután megérkeztem, vérbeli paparazzohoz méltatlanul megkérdeztem, hogy szabad-e fotózni. A fényképezőgép ekkor még a táskában pihent, így megkaptam az engedélyt, hogy távolról fotózhatok. Amikor azonban elővettem a teleobjektívemet, már nem voltak olyan kedélyesek. Ugyan ezután sem tiltották meg a fotózást, de egy fickó állandóan követett és próbált közém és a színészek közé állni. Az alábbi képeken látható, hogy inkább kevesebb, mint több sikerrel, vagy úgy is mondhatnám, hogy jó paparazzo voltam. Némi idő elteltével, persze csak miután mind a négy főszereplőről sikerült képet készítenem, inkább eltettem a felszerelést és csak figyeltem a forgatást. Egy rövid jelenetet a kis kompakt gépemmel még sikerült is felvennem. A sztori szerint egy autós üldözés utáni baleset helyszínére érkezik meg a csapat, amikor a bűnözők elkezdenek tüzelni rájuk. A kezem kicsit megremegett, amikor megszólaltak a géppuskák, pedig előre jelezték, hogy puskaropogás is lesz. Ezt a kb. 1 perces jelenetet egyébként háromszor vették fel egy óra leforgása alatt, a maradék időben a színészek az árnyékban pihentek. Baromi unalmas munka lehet a színészet...